Isnin, 4 Julai 2016

Psikologi 'mudah', konsep baru bisnes Optometri.

Satu elemen penting untuk memberi rangsangan kepada hasil jualan kedai Optometri.
Apa yang dimaksudkan 'baru' bukanlah menghasilkan sesuatu yang tidak wujud semata-mata, tetapi pembaharuan skrip menjual, teknik cek mata gaya empati, marketing dan sales menggunakan gaya kredibiliti.
Ia pula sentiasa di-upgrade dari masa ke semasa, supaya ia terus kekal relevan dengan keadaan pasaran dan psikologi membeli pelanggan kedai Optometri.
.
.

Konsep servis Optometri yang digunakan, ianya mestilah mematuhi syarat-syarat dibawah :
+ Mudah untuk dilaksanakan, 
+ Mudah untuk difahami oleh pelanggan, dan yang paling penting,
+ Meningkatkan kredibiliti Optometris pada masyarakat berhampiran dengan praktis kita.
.
.

Perkara yang paling pelanggan suka adalah apabila kita memudahkan sesuatu urusan mereka.
Mengambil kira akan fakta tersebut, usahawan Optometri yang tahu akan konsep 'mudah dalam Optometri' akan lebih berpeluang, untuk memiliki praktis berkredibiliti dengan pendapatan yang lebih kukuh.

Insha Allah.
Shahrizal Redwan.
CEO Abs Optometri.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Jom Kongsi Pendapat Anda:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...