Jika orang berniat jahat, dia boleh rampas harta kita, tapi dia tak boleh rampas 'diri kita'.
Ya, betul. Bukan semua yang kita ada pada hari ini, akan kekal menjadi milik kita.
Ianya boleh DIRAMPAS oleh orang lain.
Ianya juga boleh berlalu pergi jika ia tidak subur dibelai berhari-hari.
Dulunya perniagaan RANCAK, kini sunyi menanti RETAK.
.
.
.
.
Pelanggan sangat suka di layan dengan MESRA dengan penuh KESABARAN. Budaya inilah yang perlu diterapkan kepada semua staff yang bernaung di bawah satu syarikat.
Semua syarikat boleh melakukannya, malah ia telah menjadi STANDARD dan 'SOP'.
Tetapi, mengapa beberapa syarikat sahaja yang berjaya menggembirakan pelanggan yang sama, berkali-kali?
"Orang boleh MENIRU apa sahaja yang kita hasilkan, tetapi tidak boleh meniru BUDAYA dan NILAI yang ada pada diri kita."
Jadikan sesuatu yang baik sebagai BUDAYA. Persiapkan diri supaya dimata pelanggan, kita mempunyai satu NILAI yang susah dicari ganti.
Shahrizal Redwan.
Rizal Optometris Kuala Kangsar.
Rizal Optometris Klebang Ipoh.
Rizal Optometris Kuala Kangsar.
Rizal Optometris Klebang Ipoh.
Tiada ulasan:
Catat Ulasan
Jom Kongsi Pendapat Anda: